Уважаеми потребители,
Добре дошли в официалната уеб-страница на Областна администрация – Габрово. Надявам се, че тук ще откриете информацията, която Ви е потребна по най-бързия и достъпен начин.Тук ще може да се запознаете с историческото развитие на област Габрово, с природните дадености и икономическото развитие на региона.Тук ще откриете дейностите, които се осъществяват от администрацията и услугите, които предлага тя за физически и юридически лица.
Създадохме този сайт с идеята да съкратим разстоянието между гражданите и администрацията и да направим нашата работа по-прозрачна, популярна и достъпна за Вас.
Светът върви с много бързи крачки напред по отношение на информационните технологии, затова като областен управител на Е – област Габрово се радвам, че ние продължаваме да се развиваме и усъвършенстваме постигнатото, с единствената цел – да сме в полза на Вас, нашите потребители!
Областен управител на област с административен център Габрово
Идентификационен номер на обществената поръка при възложителя: № 2015-001
УИН в Регистъра на обществените поръчки на АОП: № 9040482
Предмет на обществената поръчка:
„Осигуряване на денонощна невъоръжена физическа охрана на тринадесететажна административна сграда – частна държавна собственост, находяща се на адрес: гр. Габрово, ул. „Брянска” № 30”
Краен срок за получаване на оферти:
17 април 2015 г., 17:00 часа
Важно! Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се получава на място. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. При поискване, документацията се предоставя на хартиен носител на място в деловодството на областна администрация - Габрово или се изпраща на посочен от заявителя адрес за негова сметка, с включени действителните разходи за отпечатване и размножаване.
Публикувани електронни документи и информация:
документ /файл/ информация |
дата на публикуване |
забележка |
|||
03.04.2015 г. |
|||||
03.04.2015 г. |
|||||
23.04.2015 г. |
|||||
30.04.2015 г. |
|||||
30.04.2015 г. |
|||||
Датата и основание за прекратяване на договора |
На основание Раздел I, чл. 2 договорът е прекратен, считано от 01.01.2016 г. |
||||
ИЗВЪРШЕНИ ПЛАЩАНИЯ Публикува се в обобщен вид до 20-о число на месеца, следващ месеца на извършените плащания – чл. чл.22б, ал. 4, т. 2 от ЗОП |
|||||
дата |
основание |
размер |
|||
01.06.15 г. |
ф-ра № 0000004402/10.08.15 г. |
1760,00 лв. |
|||
10.08.15 г. |
ф-ра № 0000004501/10.08.15 г. |
1760,00 лв. |
|||
27.10.15 г. |
ф-ра № 0000004622/27.10.15 г. |
1760,00 лв. |
|||
27.10.15 г. |
ф-ра № 0000004623/27.10.15 г. |
1760,00 лв. |
|||
27.10.15 г. |
ф-ра № 0000004624/27.10.15 г. |
1760,00 лв. |
|||
15.12.2015 г. |
ф-ра № 0000004720 / 15.12.15 г. |
1760,00 лв. |
|||
15.12.2015 г. |
ф-ра № 0000004721 / 15.12.15 г |
1760,00 лв. |
|||
15.12.2015 г. |
Ф-ра№ 0000004722 / 15.12.15 г. |
1760,00 лв. |
Идентификационен номер на обществената поръка при възложителя: № 2014-001
УИН в Регистъра на обществените поръчки на АОП: № 9035189
Предмет на обществената поръчка:
„Доставки на гориво за отопление (маркирано) на обект: сграда на областна администрация - Габрово, находяща се в гр. Габрово, пл. "Възраждане" № 5”
Краен срок за получаване на оферти:
07 ноември 2014 г.
Публикувани електронни документи и информация:
документ /файл/ информация |
дата на публикуване |
забележка |
|
27.10.2014 г. |
|||
12.10.2014 г. |
утвърден на 11.11.2014 г. |
||
20.11.2014 г. |
сключен на 18.11.2014 г. |
||
20.11.2014 г. | |||
Датата и основание за прекратяване на договора |
На основание чл. 12, т. 2 договорът е прекратен, считано от 28.12.2016 г. |
||
ИЗВЪРШЕНИ ПЛАЩАНИЯ * Публикува се в обобщен вид до 20-о число на месеца, следващ месеца на извършените плащания – чл. чл.22б, ал. 4, т. 2 от ЗОП |
|||
Дата |
основание |
размер |
|
19.12.2014 г. | ф-ра № 1000018185 / 11.12.14 г | 3854,62 лв. | |
08.05.2015 г. | ф-ра № 1000019232 / 02.02.15 г. | 2960,18 лв. | |
18.06.2015 г. | Ф-ра № 1000020595/ 07.04.15 г. | 1923,59 лв. | |
15.12.2015 г. |
Ф-ра № 1000025713 / 20.11.15 г. |
1754,98 лв. |
|
15.12.2015 г. |
Ф-ра № 1000026196 / 11.12.15 г. |
877,49 лв. |
|
18.03.2016 г. |
Ф-ра № 1000026952 / 19.01.16 г. |
4263,01 лв. |
|
18.05.2016 г. |
Ф-ра № 1000028249 / 21.03.2016 г. |
4424,66 лв. |
|
21.12.2016 г. |
Ф-ра № 1000034270 / 12.12.2016 г. |
4307,40 лв. |
Редът за организиране на административното обслужване в Областна администрация - Габрово е нормативно определен с Административно-процесуалния кодекс и Наредбата за административно обслужване. С цел подобряване на административното обслужване в администрацията са разработени следните правила:
2. Вътрешни правила за организация на административното обслужване
- Протокол за устно заявено искане за административна услуга
- Заявление за образуване на производство за КАО
3. Вътрешни правила за организацията на документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител в Областна администрация - Габрово
4. Мерки за защита срещу дискриминация
5. Етичен кодекс за поведение на служителите
6. Вътрешни правила за предоставяне право на достъп до обществена информация
Работното време на служителите в Областна администрация - Габрово е от 9.00 до 12.00 и от 12.30 до 17.30 часа.
телефони за връзка: 066/810 640, 810 642
Работното време на служителите в Центъра за услуги и информация е от 9.00 до 17.30 часа, като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работното време, работата на служителите продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по късно от 19.30 часа.
СПИСЪК
НА АДМИНИСТРАТИВНИТЕ УСЛУГИ ПРЕДОСТАВЯНИ
ОТ ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАБРОВО
Държавна собственост
№ |
Номер на услугата в ИИСДА |
Наименование на услугата |
|
1 |
1963 |
Справки по регистри и книги за имоти - частна и публична държавна собственост |
заявление |
2 |
1972 |
Издаване на удостоверение за наличие или липса на акт за държавна собственост на имот или за отписване на имота от актовите книги |
заявление |
3 |
1978 |
Издаване на заверени копия от договори, заповеди и други документи от интерес на физическите и юридическите лица, от архив "Държавна собственост" |
заявление |
4 |
1979 |
Издаване на удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността |
заявление |
5 |
1983 |
Съставяне на акт за поправка на акт за държавна собственост |
заявление |
6 |
2529 |
Заявление за издаване на позволително за ползване на лечебните растения |
заявление |
Тарифа за таксите, които се събират по Закона за държавна собственост |
1 | 2972 | Издаване на удостоверение APOSTILLE на документи, които са издадени от кметовете и общинските администрации |
заявление |
1 |
1961 |
Разрешаване изработването на устройствени планове, които обхващат територии, попадащи в повече от една община или предвиждат изграждане на обекти с регионално значение |
заявление |
2 |
1962 |
Издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строеж |
заявление |
3 |
1966 |
Издаване на заповед за разрешаване или отказ за изработването на проект за изменение на подробен устройствен план, който обхваща територии, попадащи в повече от една община или предвижда изграждане на обекти с регионално значение |
заявление |
4 |
1967 |
Съгласуване на идейни инвестиционни проекти за обекти на техническата инфраструктура с обхват повече от една община или за обекти с регионално значение |
заявление |
5 |
1968 |
Одобряване на инвестиционен проект - заснемане на извършен строеж |
заявление |
6 |
1969 |
Регистриране на технически паспорт на строеж |
заявление |
7 |
1974 |
Издаване разрешение за строеж за обекти на техническата инфраструктура с обхват повече от една община или за обекти с регионално значение |
заявление |
8 |
1975 |
Издаване на заповед за изменения в одобрен инвестиционен проект |
заявление |
9 |
1976 |
Презаверяване на разрешение за строеж |
заявление |
10 |
1980 |
Приемане на екзекутивна документация, отразяваща несъществените промени в одобрения инвестиционен проект |
заявление |
11 |
1981 |
Одобряване на технически и работни инвестиционни проекти за обекти на техническата инфраструктура с обхват повече от една община или за обекти с регионално значение |
заявление |
12 |
1984 |
Одобряване на частите на комплексния проект за инвестиционна инициатива и издаване на разрешение за строеж |
заявление |
13 |
2389 |
Разрешаване изработване на комплексен проект за инвестиционна инициатива |
заявление |
14 |
2469 |
Издаване на заповед за учредяване на еднократно право на преминаване/прокарване на отклонения от общи мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура през имот – държавна собственост |
заявление |
Общоадминистративни услуги
2 |
Предоставяне на достъп до обществена информация |
|
3 |
Уточняване на разлики между издадено удостоверение за осигурителен доход (УП2) и данни за осигуреното лице от информационната система на НОИ |
|
2133 |
Издаване на удостоверение за осигурителен стаж (УП 3) |
|
2134 |
Издаване на удостоверение за осигурителен доход (УП 2) |
ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
1. Задължен субект по чл. 3 от ЗДОИ
Наименование: Областен управител на област Габрово
Адм.адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” № 5
Електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Телефонен номер: + 359 66 800 200
3. Звено в областна администрация – Габрово, което отговаря за приемането на заявленията за предоставяне на достъп до информация
Център за услуги и информация в Oбластна администрация - Габрово
Адм.адрес: гр. Габрово, пл.“Възраждане” № 5, ет. I-ви
Телефонен номер: + 359 66 810 640 ; + 359 66 810 642
Работно време: от 09:00 до 17:30 часа
4. Необходими документи
Заявлението се счита за писмено и в случаите, когато е направено по електронен път, на следната електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или чрез платформата за достъп до обществена информация по чл. 15в от ЗДОИ.
5. Разходи по предоставяне на обществена информация
6. Ред за достъп до публичните регистри
Съгласно Глава пета „Ред за достъп до публичните регистри, водени и съхранявани от Областна администрация – Габрово” от Вътрешните правила за предоставяне право на достъп до обществена информация в Областна администрация на област – Габрово.
7. Годишен отчет по чл. 15, ал. 2 от ЗДОИ
8. Актуализиран списък на категориите информация по чл. 15, ал. 1 от ЗДОИ, подлежаща на публикуване в интернет, за сферата на дейност на Областна администрация - Габрово, както и форматите, в които е достъпна, съгласно чл. 15а, ал. 3 от ЗДОИ (тук).
61 години Професионална гимназия по туризъм „Пенчо Семов“
61 години от създаването си отбеляза Професионалната гимназия по туризъм "Пенчо Семов" с панихида в църквата "Успение Богородично" и тържествено поднасяне на цветя пред паметника на благодетеля Пенчо Семов. Заедно с ученици и преподаватели, своето уважение към патрона на училището изрази и заместник областният управител Иван Любомиров, който е бивш възпитаник на гимназията.
прочети повечеБлаготворителна изложба представя животинския свят през детския поглед
Благотворителна изложба на ДГ "Радост" бе открита днес в ХГ "Христо Цокев"- Габрово. „Животинки чудати – приятели непознати“ е името на експозицията, която ще остане подредена до 2 май. Представени са портрети на животни, създадени от млади таланти, вдъхновени от творчеството на френската художничка анималистка Роза Боньор.Сред официалните лица на откриването бяха заместник областният управител Иван Любомиров и началникът на РУО- Габрово Юлия Влаева. За да се насладят на изпълненията на Детски камерен хор при „Ротари клуб“ – Габрово...
прочети повечеРегионална среща за въпросите на трудовата безопастност и травматизъм се проведе в Габрово
Регионална среща в рамките на кампанията „Прибери се у дома след работа! Там някой те очаква.“ на Главна инспекция по труда се проведе днес в Габровската търговско-промишлена палата. Поредицата събития е посветена на превенцията на трудовия травматизъм, като дава насоки и разяснения за правилата за безопасни и здравословни условия на труд и за конкретни мерки за намаляване на рисковете от инциденти на работното място. Заместник областният управител Даниела Маринова посети проявата, която бе обявена и на провелия се под нейно председателство вчера...
прочети повечеНачини за превенция, подкрепа и справяне с насилието бяха представени на информац…
Какви са начините да се справим с преживяно физическо и/или психическо насилие, как да разпознаем профила на насилника и кой може да ни подкрепи след подобна тежка травма бяха само част от темите дискутирани по време на първото информационно събитие, което бе проведено през изминалата седмица в Трявна. Кампанията бе реализирана съвместно между Фондация в помощ на жени, претърпели насилие- F. L. Y. и Община Трявна с гост-лектори Габриела Гатева - психолог и д-р Елена Фичерова - адвокат. Борбата срещу този изключително значим обществен проблем, засягащ ежедневно стотици хиляди жени и мъже по целия свят, бе подкрепена от заместник областния управител на област Габрово Даниела Маринова, заместник-кмета на Община Трявна Жасмина Лазарова, председателя на Общински съвет – Трявна Златка Донева-Цанева , кметски наместници, общински служители и жители на Трявна. Марина Ангелова - основател на Фондация ФЛАЙ, сподели, че в 90% от случаите жертви на домашно насилие това са жени и деца. Едно от най-важните неща, от които те се нуждаят след подобна преживявана травма, било то психологическа и/или физическа, е подкрепа от специалисти и сигурно място, където те да бъдат защитени.“ Ние подаваме ръка на всяка една жена, потърсила помощ от нас, чрез психологическа такава именно в защитена среда - провеждаме…