Администрация
Идентификационен номер на обществената поръка при възложителя: № 2014-001
УИН в Регистъра на обществените поръчки на АОП: № 9035189
Предмет на обществената поръчка:
„Доставки на гориво за отопление (маркирано) на обект: сграда на областна администрация - Габрово, находяща се в гр. Габрово, пл. "Възраждане" № 5”
Краен срок за получаване на оферти:
07 ноември 2014 г.
Публикувани електронни документи и информация:
документ /файл/ информация |
дата на публикуване |
забележка |
|
27.10.2014 г. |
|||
12.10.2014 г. |
утвърден на 11.11.2014 г. |
||
20.11.2014 г. |
сключен на 18.11.2014 г. |
||
20.11.2014 г. | |||
Датата и основание за прекратяване на договора |
На основание чл. 12, т. 2 договорът е прекратен, считано от 28.12.2016 г. |
||
ИЗВЪРШЕНИ ПЛАЩАНИЯ * Публикува се в обобщен вид до 20-о число на месеца, следващ месеца на извършените плащания – чл. чл.22б, ал. 4, т. 2 от ЗОП |
|||
Дата |
основание |
размер |
|
19.12.2014 г. | ф-ра № 1000018185 / 11.12.14 г | 3854,62 лв. | |
08.05.2015 г. | ф-ра № 1000019232 / 02.02.15 г. | 2960,18 лв. | |
18.06.2015 г. | Ф-ра № 1000020595/ 07.04.15 г. | 1923,59 лв. | |
15.12.2015 г. |
Ф-ра № 1000025713 / 20.11.15 г. |
1754,98 лв. |
|
15.12.2015 г. |
Ф-ра № 1000026196 / 11.12.15 г. |
877,49 лв. |
|
18.03.2016 г. |
Ф-ра № 1000026952 / 19.01.16 г. |
4263,01 лв. |
|
18.05.2016 г. |
Ф-ра № 1000028249 / 21.03.2016 г. |
4424,66 лв. |
|
21.12.2016 г. |
Ф-ра № 1000034270 / 12.12.2016 г. |
4307,40 лв. |
Редът за организиране на административното обслужване в Областна администрация - Габрово е нормативно определен с Административно-процесуалния кодекс и Наредбата за административно обслужване. С цел подобряване на административното обслужване в администрацията са разработени следните правила:
2. Вътрешни правила за организация на административното обслужване
- Протокол за устно заявено искане за административна услуга
- Заявление за образуване на производство за КАО
3. Вътрешни правила за организацията на документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител в Областна администрация - Габрово
4. Мерки за защита срещу дискриминация
5. Етичен кодекс за поведение на служителите
6. Вътрешни правила за предоставяне право на достъп до обществена информация
Работното време на служителите в Областна администрация - Габрово е от 9.00 до 12.00 и от 12.30 до 17.30 часа.
телефони за връзка: 066/810 640, 810 642
Работното време на служителите в Центъра за услуги и информация е от 9.00 до 17.30 часа, като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работното време, работата на служителите продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по късно от 19.30 часа.
СПИСЪК
НА АДМИНИСТРАТИВНИТЕ УСЛУГИ ПРЕДОСТАВЯНИ
ОТ ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАБРОВО
Държавна собственост
№ |
Номер на услугата в ИИСДА |
Наименование на услугата |
|
1 |
1963 |
Справки по регистри и книги за имоти - частна и публична държавна собственост |
заявление |
2 |
1972 |
Издаване на удостоверение за наличие или липса на акт за държавна собственост на имот или за отписване на имота от актовите книги |
заявление |
3 |
1978 |
Издаване на заверени копия от договори, заповеди и други документи от интерес на физическите и юридическите лица, от архив "Държавна собственост" |
заявление |
4 |
1979 |
Издаване на удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността |
заявление |
5 |
1983 |
Съставяне на акт за поправка на акт за държавна собственост |
заявление |
6 |
2529 |
Заявление за издаване на позволително за ползване на лечебните растения |
заявление |
Тарифа за таксите, които се събират по Закона за държавна собственост |
1 | 2972 | Издаване на удостоверение APOSTILLE на документи, които са издадени от кметовете и общинските администрации |
заявление |
1 |
1961 |
Разрешаване изработването на устройствени планове, които обхващат територии, попадащи в повече от една община или предвиждат изграждане на обекти с регионално значение |
заявление |
2 |
1962 |
Издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строеж |
заявление |
3 |
1966 |
Издаване на заповед за разрешаване или отказ за изработването на проект за изменение на подробен устройствен план, който обхваща територии, попадащи в повече от една община или предвижда изграждане на обекти с регионално значение |
заявление |
4 |
1967 |
Съгласуване на идейни инвестиционни проекти за обекти на техническата инфраструктура с обхват повече от една община или за обекти с регионално значение |
заявление |
5 |
1968 |
Одобряване на инвестиционен проект - заснемане на извършен строеж |
заявление |
6 |
1969 |
Регистриране на технически паспорт на строеж |
заявление |
7 |
1974 |
Издаване разрешение за строеж за обекти на техническата инфраструктура с обхват повече от една община или за обекти с регионално значение |
заявление |
8 |
1975 |
Издаване на заповед за изменения в одобрен инвестиционен проект |
заявление |
9 |
1976 |
Презаверяване на разрешение за строеж |
заявление |
10 |
1980 |
Приемане на екзекутивна документация, отразяваща несъществените промени в одобрения инвестиционен проект |
заявление |
11 |
1981 |
Одобряване на технически и работни инвестиционни проекти за обекти на техническата инфраструктура с обхват повече от една община или за обекти с регионално значение |
заявление |
12 |
1984 |
Одобряване на частите на комплексния проект за инвестиционна инициатива и издаване на разрешение за строеж |
заявление |
13 |
2389 |
Разрешаване изработване на комплексен проект за инвестиционна инициатива |
заявление |
14 |
2469 |
Издаване на заповед за учредяване на еднократно право на преминаване/прокарване на отклонения от общи мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура през имот – държавна собственост |
заявление |
Общоадминистративни услуги
2 |
Предоставяне на достъп до обществена информация |
|
3 |
Уточняване на разлики между издадено удостоверение за осигурителен доход (УП2) и данни за осигуреното лице от информационната система на НОИ |
|
2133 |
Издаване на удостоверение за осигурителен стаж (УП 3) |
|
2134 |
Издаване на удостоверение за осигурителен доход (УП 2) |
ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
1. Задължен субект по чл. 3 от ЗДОИ
Наименование: Областен управител на област Габрово
Адм.адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” № 5
Електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Телефонен номер: + 359 66 800 200
3. Звено в областна администрация – Габрово, което отговаря за приемането на заявленията за предоставяне на достъп до информация
Център за услуги и информация в Oбластна администрация - Габрово
Адм.адрес: гр. Габрово, пл.“Възраждане” № 5, ет. I-ви
Телефонен номер: + 359 66 810 640 ; + 359 66 810 642
Работно време: от 09:00 до 17:30 часа
4. Необходими документи
Заявлението се счита за писмено и в случаите, когато е направено по електронен път, на следната електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или чрез платформата за достъп до обществена информация по чл. 15в от ЗДОИ.
5. Разходи по предоставяне на обществена информация
6. Ред за достъп до публичните регистри
Съгласно Глава пета „Ред за достъп до публичните регистри, водени и съхранявани от Областна администрация – Габрово” от Вътрешните правила за предоставяне право на достъп до обществена информация в Областна администрация на област – Габрово.
7. Годишен отчет по чл. 15, ал. 2 от ЗДОИ
8. Актуализиран списък на категориите информация по чл. 15, ал. 1 от ЗДОИ, подлежаща на публикуване в интернет, за сферата на дейност на Областна администрация - Габрово, както и форматите, в които е достъпна, съгласно чл. 15а, ал. 3 от ЗДОИ (тук).