РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Областна администрация Габрово

 

covid19

 

Министърът на здравеопазването издаде заповед, с която въвежда нови противоепидемични мерки, считано от 00:00 часа на 21.03.2020 г.

Здравният министър издаде заповед, с която въвежда нови противоепидемични мерки, считано от 00:00 часа на 21.03.2020 г.

Основното:

‼️Забранява се на лицата до 60-годишна възраст да посещават хранителни магазини и аптеки всеки ден в периода от 8.30 часа до 10.30 часа.

‼️Преустановяват се посещенията на паркове, градски градини, спортни и детски площадки и съоръжения на открити и на закрити обществени места.

‼️МВР да организира контролно-пропускателни пунктове на входно-изходните пътища на областните центрове и да извършват проверка на целта на пътуването на гражданите. През КПП ще се пропуска преминаването на лица в случай на неотложно пътуване, обусловено от доказана потребност от трудово естество, здравословни причини, завръщане на собствения настоящ адрес, дом или постоянен адрес. Това се удостоверява със служебна бележка от работодателя, медицински документ или документ за самоличност.

С текста на заповедта можете да се запознаете на следния линк https://www.mh.government.bg/…/fil…/2020/03/20/rd-01-143.pdf

„Национални дни на кариерата “ стават виртуални

На 24, 25 и 26 март всеки търсещ нова работа или стаж може да участва във виртуална среща с желан от него работодател в рамките на иновативно виртуално събитие

Деветнадесетото издание на най-големия кариерен форум в България „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ 2020 все пак ще се състои, като за първи път ще се проведе изцяло виртуално. От традиционни събития в седем български академични града, „Национални дни на кариерата“ ще се пренесат безопасно онлайн и без нужда от физическо посещение. На първите по рода си „Виртуални национални дни на кариерата“ кандидатите ще могат да избират сред 150 водещи работодатели, опериращи във всички отрасли и предлагащи позиции за клоновете си в цялата страна.

Кога – 24, 25 и 26 март от 11:00ч.-17:00ч.

Къде – онлайн на national.careerdays.bg

Участието в събитието е лесно и изисква само интернет връзка, устройство и бърза регистрация. Виртуалният форум се провежда в сътрудничество с водещите в технологичните разработки за виртуална кариерна платформа Brazen от САЩ.

JobTiger е пионер не само в организирането на кариерни форуми у нас, но и в осъществяването на виртуални такива. Като организатор вече имаме опит с шест издания виртуални дни на кариерата. Подобно мащабно онлайн събитие става възможно благодарение на сътрудничеството с водещите в технологичните разработки за виртуална кариерна платформа Brazen Technologies, САЩ. Участието в събитието е лесно, достъпно, и се изисква единствено предварителна регистрация. По време на форума, посетителите ще могат да се кандидатират за предлаганите от компаниите свободни позиции, както и да научат повече за качествата, които се изискват за бъдещия им професионален растеж.

Организаторският екип на “Национални дни на кариерата – Добра кариера, Добър живот“ поставя здравето на посетителите и изложителите на първо място. Съобразно мерките срещу разпространението за COVID-19 и разпоредбата за ограничения на масови мероприятия - екипът на събитието вече е готов да предложи нов, напълно безопасен, но също толкова ефективен вариант на участие в най-мащабния форум у нас.

Целта на форума да обедини усилия в откриване на нови възможности за професионална реализация на студенти, млади специалисти и търсещи работа, както и подпомагането на работодателите в набирането на стажанти и персонал. Участието на фирмите в онлайн форума доказва волята на бизнеса в продължението на нормалния темп на работа, но по нов и безопасен начин.

Приоритет към днешна дата за „Национални дни на кариерата" е да предложи виртуална алтернатива – платформа за свързване на предлагащите и търсещите работа. Участието във форума е дългосрочна инвестиция в модернизацията на процеси за подбор и търсене на таланти.

Бизнесът не трябва да спира! Работата е необходимо да продължи, като използва виртуалните възможности и иновациите. През 2008 г. икономическата криза промени необратимо бизнеса и методите за работа на световно ниво, навлязоха отворени пространства и co-working услугите. През 2020 г. се сблъскваме с изпитание за медицината, икономиката и бизнеса и в същото време – откриваме нови възможности за развитие и утвърждаване на работата от вкъщи, участието онлайн и виртуалните формати на събития.

„Национални ВИРТУАЛНИ дни на кариерата” 2020 вече са безопасно онлайн!

За повече информация, интервюта и въпроси:

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.; +359 2 4918 013 и +359 882 364 456

Организатор на изложенията е JobTiger – компания за комплексни HR услуги, а генерален спонсор – Нестле България – най-голямата компания за храни и напитки в света.

ЕНЕРГО-ПРО удължава срока за плащане на сметките през март за битовите потребители

Във връзка с обявеното извънредно положение на територията на страната ЕНЕРГО-ПРО предоставя възможност за допълнителен 10-дневен срок на своите битови клиенти, в който те могат да заплатят сметките си за електроенергия с падеж след 13 март 2020 г. Това е поредната мярка, която цели избягването на масово струпване на хора в едно помещение, каквито са и клиентските центрове, където компанията приема плащания от голяма част от своите клиенти.

Компанията ще се обърне и към Български пощи за сътрудничество и информиране за удължения срок на плащане специално на възрастните хора в по-малките населени места.

ЕНЕРГО-ПРО напомня, че предоставя редица безкасови начини за плащане на месечните сметки за консумирана електроенергия – по банков път чрез директен дебит, банкомат или с платежно нареждане; по Интернет чрез електронно банкиране през сайта на обслужващата банка или през системата за електронно плащане еРау.bg. В случай че клиент има затруднение да погаси дължимата сума за потребена електроенергия, компанията предлага варианти за разсрочване според индивидуалния случай, като заявление за това може да подаде и на телефон 0700 800 61.

Предвид извънредната обстановка всички центрове за обслужване на компанията работят с намалено работно време от 8 до 14 часа с обедна почивка от 12 до 12.30 ч. за дезинфекция. Посещението в клиентските центрове става при нова организация, като в помещението се допускат само толкова клиенти, колкото са работещите гишета, а останалите следва да изчакват своя ред извън клиентския център.

За осигуряване непрекъснато електрозахранване на своите клиенти компанията преустанови всички планови прекъсвания по мрежата до 29 март включително, като ще се извършват само аварийни такива за отстраняване на възникнали повреди.

Следвайки своята политика за откритост и сътрудничество ЕНЕРГО-ПРО е в готовност да предостави допълнителни разяснения за своята работа при създалата се ситуация. За допълнителна информация, съдействие и въпроси, свързани с дейностите на енергийните дружества от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна, клиентите могат да използват:

Телефон 0700 161 61/имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. – oтносно присъединявания, смущения в електрозахранването, услуги на ЕРП Север.

Телефон 0700 800 61/имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. – относно цени, начини на плащане на сметки за електроенергия, услуги на ЕНЕРГО-ПРО-Продажби.